Magazynowa promocja województwa pomorskiego
„Jak się okazuje marketing terytorialny nie musi być nudny i bez polotu” – czytamy w gazecie marketingmiejsca.com.pl. Pomorska Regionalna Organizacja Turystyczna zdecydowała się na wydawanie magazynu lifestylowego, stworzonego przy współpracy z przewoźnikami Stena Line, WizzAir oraz gdańskim portem lotniczym.
Półrocznik +48 Magazine skierowany jest do skandynawskich odbiorców. W zeszłym roku ruch przyjazdowy turystów wzrósł o 13 proc. Jak tłumaczy dyrektor PROT Krystyna Hartenberger-Pater, wizerunek Polski w Szwecji „wymaga pewnego odświeżenia”. Organizacja chciała przedstawić województwo pomorskie jako nowoczesny i dynamicznie rozwijając się region. Drugim celem było „przełamanie sezonowości”, dlatego w magazynie postawiono na produkty całoroczne, czyli ofertę restauracyjną i zakupową oraz tę skierowaną do rodzin z dziećmi.
Magazyn dystrybuowany jest na promach Stena Line, w szwedzkich miastach do których zawijają statki tych linii oraz jako dodatek do szwedzkich gazet. Od kwietnia publikacja będzie dostępna także w Oslo, ponieważ Norwegia to kolejny rynek na którym PROT chce intensywniej promować województwo pomorskie. (ks)
Sprawdź moduł kursu internetowego Akademii PRoto - Marketing miejsc
Prowadzi: Adam Mikołajczyk