.

 

Magdalena Kieferling szefową komunikacji wydawnictwa Burda

dodano: 
09.01.2017
komentarzy: 
0

Magdalena Kieferling od 1 stycznia 2017 roku pełni funcję Head of Communications w Burda International Polska. To nowo utworzone stanowisko w firmie.

Kieferling jest odpowiedzialna za strategię komunikacji oraz kreowanie wizerunku wydawnictwa, a także komunikację wewnętrzną oraz działania employer brandingowe.

Magdalena Kieferling ma ponad 15 lat doświadczenia w strategicznym doradztwie komunikacyjnym (reklama, social media, PR), zarządzaniu działem komunikacji, relacjami z mediami, tworzeniu contentu, komunikacji międzypokoleniowej i komunikacji w procesie zmiany. Ostatnio, przez cztery lata, była związana z McCann Worldgroup, gdzie jako szefowa komunikacji odpowiadała za komunikację zewnętrzną i wewnętrzną. Wcześniej pracowała także jako Account Director w agencjach Grayling i Dynamics PR. Była także związana z Instytutem badawczym Homo Domini – zajmowała się tam projektem wprowadzenia do Polski strategii komunikacyjnych opartych na badaniach. W przeszłości, jako dziennikarz współpracowała z BBC i Rzeczpospolitą.

Ukończyła zarządzanie zasobami ludzkimi na SGH oraz marketing medialny i public relations na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych UW. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin