Magdalena Sosna: z Nielsena do GfK Polonia

dodano: 
18.04.2019
komentarzy: 
0

Magdalena Sosna w połowie kwietnia 2019 roku dołączyła do firmy badawczej GfK Polonia na stanowisko Marketing and Communications Managera. Kompleksowo zarządza strategią marketingową i komunikacją pracodawcy. Odpowiada też za wsparcie biznesu działu Digital w zakresie planowania, rozwoju i zarządzania wielokanałowymi kampaniami, które mają zapoznawać klientów z narzędziami GfK. Zastąpiła Julię Sapocińską, która rozstała się z firmą.

Nowa osoba w GfK Polonia poprzednio pracowała w Nielsenie, w którym odpowiadała m.in. za PR i marketing działu Connect. Jej obowiązki operacyjne przejął tam tymczasowo Mikołaj Piotrowski, Head of Marketing & Communications w regionie CEE. Sosna doświadczenie komunikacyjne zdobywała w Partner of Promotion i Telewizji Polskiej. Jest absolwentką Uniwersytetu Jagiellońskiego i Warszawskiego. (mp)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin