Na antenie radiowej Jedynki mogliśmy wysłuchać audycji poświęconej roli public relations w budowaniu wizerunku osób publicznych. „PR to połowa sukcesu, tak mówią specjaliści, a może nawet jeszcze więcej”. Przykładem prowadzenia znakomitego PR-u jest osoba Katrzyny Cichopek: jeszcze w zeszłym roku wiedziało o niej niewiele osób, a dziś jest jedną z najbardziej popularnych aktorek młodego pokolenia.
Jak powiedziała Ewa Wojciechowska, redaktorka działu towarzyskiego jednego z pism kobiecych, sukces Cichopek to wynik skutecznych działań promocyjnych i jej stałej obecności w mediach. Medialny rozgłos jest czasem ważniejszy niż talent i osiągnięcia artystyczne. Ale aby go zdobyć trzeba się sporo „napracować”: bywać na bankietach, dbać o siebie, pozować do zdjęć, udzielać wywiadów i ładnie się ubierać. Prowadząca program zauważa, że atrakcyjna jest ta osoba, o której mówi się, że jest atrakcyjna; talent i umiejętności mają mniejsze znaczenie. I to podobno jest właśnie magia PR-u.


