Magnetyzm polskich miast

dodano: 
14.05.2009
komentarzy: 
0

BAV Consulting (Young&Rubicam Brands) oraz agencja badawcza KB Pretendent rozpoczęły badanie wizerunku polskich miast. Ma ono mierzyć kondycję marek polskich miast, rozumianą m. in. jako zdolność przyciągania turystów, nowych mieszkańców lub inwestorów.

Badanie „Magnetyzm polskich miast” ma być odpowiedzią na zapotrzebowanie instytucji, urzędów oraz firm, które na co dzień zajmują się m.in. opracowywaniem strategii rozwoju i promocji miast, regionów, województw, budowaniem ich wizerunku oraz tworzeniem polityki działań promocyjnych.

Opracowana przez inicjatorów badania metoda ma pozwolić na porównanie wizerunku badanych miast według siedmiu wspólnych, kluczowych wskaźników, do których należą: atrakcyjność turystyczna, biznesowa, natury, kulturalna, sportowa, atrakcyjne dziedzictwo oraz komfort życia.

Badanie, którym objęto 86 miast oraz dodatkowo marki województw i wybranych krain geograficznych, zostanie przeprowadzone metodą sondażową na reprezentatywnej, ogólnopolskiej próbie Polaków w wieku 15-69 lat. Realizacja badania przewidziana jest na maj 2009, a pierwsze wyniki pojawią się na początku czerwca. Aktualne informacje na temat projektu badania można śledzić na stronie: www.MagnetyzmMiast.eu.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin