sobota, 13 lipca, 2024

Małe w natarciu

„Małe agencje PR zaczynają skutecznie rywalizować z dużymi” – pisze Adam Mitura w magazynie Press. Wiele kontrowersji wzbudza wynajmowanie przez duże przedsiębiorstwa małych agencji PR-owskich. Tak stało się w przypadku wybrania przez PTK Centertel firmy Victoria Promotion – w środowisku PR pojawiły się wówczas podejrzenia o nieformalne kontakty i protekcję.
Jolanta Jeżowska, dyrektor biura zarządu Związku Firm Public Relations, komentuje: „Usługi public relations opierają się przede wszystkim na wiedzy specjalistów, zatem nie ma nic dziwnego w tym, że zespół świetnych fachowców wygrywa przetarg, choć agencja, w której pracują, działa stosunkowo krótko lub jest nieduża. Poza tym mała agencja wcale nie oznacza niskiej jakości”. Jak pisze Adam Mitura, małe agencje wygrywają z dużymi dzięki niskim cenom i często większemu zaangażowaniu. Jednak nie zawsze są w stanie prowadzić działania na szeroką skalę.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj