Management gwiazd według Marioli Berg

dodano: 
09.06.2011
komentarzy: 
0

Bycie managerem gwiazd lub (i) osób pretendujących do tytułu , to wcale niełatwe zadanie, zwłaszcza w Polsce.

Trzeba mieć wiedzę, doświadczenie, kontakty, takt i taktykę oraz dużo czasu na prace z tymi osobami.

*Co znaczy management gwiazd w Polsce, a co na świecie?

*Czy show-biznes dojrzał do tego, by docenić pracę managera gwiazd?

*Czy aktorzy, artyści, prezenterzy telewizyjni czują potrzebę reprezentowania ich przez managera?

*Czy ta sama osoba powinna zajmować się PR-em gwiazdy i komercyjnym wykorzystywaniem jej wizerunku, udziałem w eventach, akcjach PR oraz planowaniem jej kariery?

*Na czym powinna polegać współpraca PR-owca gwiazd z managerem?

*Kto z nich jest ważniejszy?

*Na ile gwiazda może być uzależniona od managera i innych osób?

*Czy ktoś bliski, z rodziny powinien być managerem gwiazdy?

*Jak zdefiniować gwiazdę show-biznesu?

*Czy nie nadużywamy tego określenia względem osób, wykreowanych na chwilę przez telewizyjne show?

*Czy manager powinien obejmować swoją opieką dużą grupą gwiazd czy tylko kilka osób?

*Co buduje markę agencji impresaryjnej?

*Co znaczy pośrednik pośrednika?

*Dlaczego na stronach internetowych różnych agencji: artystycznych, impresaryjnych, PR-owych widnieją te same nazwiska gwiazd?

*Przez którą agencję zatem szukać gwiazdy?

*Czy agencja odpowiadająca za PR gwiazdy ma prawo komunikować, że gwiazda wystąpiła w reklamie, choć sama nie zdobyła tego kontraktu?

*Nieuczciwa konkurencja w show-biznesie.

Na te i inne pytania odpowiem Państwu podczas szkolenia, które odbędzie 20 czerwca 2011r.  w Warszawie.

SERDECZNIE ZAPRASZAM!

Mariola Berg

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin