Manager ds. Komunikacji w Grupie Firm Doradczych EVIP

dodano: 
13.10.2005
komentarzy: 
2

Sylwia Przytulska objęła od początku września stanowisko Manager ds. Komunikacji w Grupie Firm Doradczych EVIP. Zajmuje się komunikacją korporacyjną oraz komunikacją wewnętrzną. Jest odpowiedzialna za stworzenie wizerunku firmy, budowanie i podtrzymywanie relacji ze środowiskiem zewnętrznym oraz współpracę z mediami. Wcześniej pracowała w US Pharmacia, gdzie była Project Managerem odpowiedzialnym za PR Korporacyjny. Jest absolwentką Ekonomii na Uniwersytecie w Birmingham w Wielkiej Brytanii oraz wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Warszawskim.

komentarzy:
2

Komentarze

(2)
Dodaj komentarz
28.10.2005
20:02:38
Piotr Bielawski
(28.10.2005 20:02:38)
Problem emancypacji mężczyzn będzie niedługo poważnym problemem społecznym. Kobiety rozumieją równouprawnienie w taki sposób: zachowujemy wszystkie dawne przywileje. do których dodajemy wszystkie przywileje mężczyzn. Ten program udaje im się doskonale realizować. W tej sytuacji mężczyźni zaczynają mieć napięcie przedmiesiączkowe w wydaniu chronicznym i trudno się temu dziwić. Powoduje to takie konsekwencje intelektualne, jak te uwagi poniżej (KRZYSZTOF). Ja jednak nadal wolę ładne kobiety i zdjęcie pani Sylwii Przytulskiej sprawia, że wolałbym poznać ją, niż anonimowego Krzysztofa. To pewna droga do zguby rodzaju męskiego. Natomiast - mówiąc najzupełniej serio - nie wolno sugerować, że ładna dziewczyna nie ma kwalifikacji tylko z powodu niewątpliwej urody. To, że nie ma doświadczenia z racji młodego wieku - co czyni ją bardzo interesującą pozamerytorycznie - jest oczywiste. I uwaga druga - jeszcze bardziej poważna - kryteria zatrudniania specjalistów PR nie istnieją z powodu niedouczenia polskich menedżerów. Dobrze, że są przynajmniej wrażliwi na urodę młodych kobiet, jak sugeruje Krzysztof... Pani Sylwio niech się Pani spisze dobrze na tym nowym, odpowiedzialnym stanowisku. PB - bielawski2@wp.pl
14.10.2005
18:33:42
Krzysztof
(14.10.2005 18:33:42)
Obserwując zmiany kadrowe w branży zaobserwowałem, że prawie wszystkie nowe osoby to ładne, młode kobiety. Czyżby one mogły więcej zdziałać niż mężczyźni czy osoby po 40.?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin