.

 

Marcin Kowalczyk prezesem agencji ComPress

dodano: 
21.07.2017
komentarzy: 
4

20 lipca 2017 roku Marcin Kowalczyk został prezesem zarządu ComPress. Jego nominacja ma być związana ze strategicznym wzmocnieniem cyfrowych kompetencji agencji.

Poprzednio Marcin Kowalczyk był prezesem zarządu spółki e-Kiosk, z którą związany był od 2013 roku. Stworzył m.in. agencję content marketingu eContentLAB. Od 2016 roku jest także wiceprezesem spółki Kariera.pl i jako dyrektor generalny ds. komercyjnych odpowiada za wszystkie działy sprzedaży w Gremi Media, wydawcy m.in. Rzeczpospolitej, z którą związany jest od 2007 roku. W wydawnictwie przez ostatnie trzy lata jako Group Head Of Digital odpowiadał za cyfrową transformację grupy, cyfrowe przychody i sprzedaż treści.

Marcin Kowalczyk na stanowisku prezesa ComPress zastąpił Piotra Łyska, który pełnił tę funkcję od lutego 2016 roku. Od czerwca 2017 roku Łysek zarządza spółką e-Kiosk. Od 2014 roku jest natomiast członkiem zarządu Gremi Media na stanowisku wiceprezesa. Odpowiada za dalszy rozwój i wdrożenie strategii Grupy jako spółki holdingowej.

Zarząd ComPress jest obecnie dwuosobowy – w jego skład wchodzi Marcin Kowalczyk, prezes oraz Agata Wiśniewska-Zaleska, wiceprezes spółki.

ComPress korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pk)

komentarzy:
4

Zobacz także...

Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Kowalczyka...

Stanowisko Account Directora objął Tomasz Rożek, Account Managera – Wojciech Dziwisz vel Tarnowski...

Komentarze

(4)
Dodaj komentarz
27.07.2017
8:33:19
&&&
(27.07.2017 8:33:19)
Firma, której de facto już nie ma. Wszyscy odeszli ponad rok temu. Żadnych informacji o projektach - tylko te, które muszą być emitowane ze względu na bycie na giełdzie. To chyba jedyny projekt aktualnie w agencji.
25.07.2017
9:51:41
Anonim
(25.07.2017 9:51:41)
Compress nie należy od ponad roku do ZFPR.
23.07.2017
17:36:16
???
(23.07.2017 17:36:16)
szef dzialu komercyjnego tytulow prasowych jednocześnie prezesem agencji pr? wow kto na to wpadl? Gdzie tu etyka tego zawodu?
21.07.2017
13:57:21
O!
(21.07.2017 13:57:21)
A gdzie etyka związku firm pr którego Compress jest członkiem? To niebywałe żeby szef działu komercyjnego tytułów prasowych był jednocześnie orężem agencji pr Czy ZFPR zareaguje?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin