Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Marcin Prokop w kampanii brandingowej Wakacje.pl. w maju 2025 roku biuro podróży wakacje.pl wystartowało z kampanią brandingową. akcja jest promowana za pomocą humorystycznych spotów z udziałem dziennikarza marcina prokopa. jak podkreśla firma, w kampanii postawiono na humor i niestandardowe podejście do reklamowania turystyki zorganizowanej. inicjatywa ma bazować na silnym, choć oczywistym insightcie – chęci pochwalenia się swoimi wakacjami. z badań wynika, że motyw ten jest naprawdę silny, a wakacje, którymi ludzie chcą się chwalić, są tożsame z tymi, z których są najbardziej zadowoleni. w ramach akcji powstały dwa spoty. w każdym z nich głównym bohaterem jest marcin prokop, będący także twarzą marki. w jednym z filmów gra detektywa, którego chęć pokazania zdjęć z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. w tym przypadku jest to czas przesłuchań. w drugim spocie wciela się natomiast w rolę lekarza diagnozującego pacjenta. źródło: youtube.com/plwakacje. źródło: youtube.com/plwakacje. wakacje.pl przekazują, że w swoich reklamach od lat stawiają na humor, który ma wyróżniać markę na rynku turystycznym. według firmy, wakacje są bowiem czasem, kiedy nie trzeba być „superpoważnym”. „nikogo nie gonią terminy – można być po prostu tu i teraz i spojrzeć na codzienne obowiązki z dystansem” – dodaje marka. kampania pojawi się w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. poza głównymi spotami odbiorcy będą mogli zobaczyć także ich wersje scenariuszowe, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o youtubie i ekranach kinowych w całej polsce. ideą spotów uzupełniających główną kampanię ma być bezpośredni kontakt z odbiorcami. za koncepty kreatywne odpowiada agencja supermarket, a za produkcję dom produkcyjny videlec. spoty zostały wyreżyserowane przez filipa berendta. planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół wakacje.pl. (ao).
W maju 2025 roku biuro podróży Wakacje.pl wystartowało z kampanią brandingową. Akcja jest promowana za pomocą humorystycznych spotów z udziałem dziennikarza Marcina Prokopa.
Jak podkreśla firma, w kampanii postawiono na humor i niestandardowe podejście do reklamowania turystyki zorganizowanej. Inicjatywa ma bazować na silnym, choć oczywistym insightcie – chęci pochwalenia się swoimi wakacjami. Z badań wynika, że motyw ten jest naprawdę silny, a wakacje, którymi ludzie chcą się chwalić, są tożsame z tymi, z których są najbardziej zadowoleni.
W ramach akcji powstały dwa spoty. W każdym z nich głównym bohaterem jest Marcin Prokop, będący także twarzą marki. W jednym z filmów gra detektywa, którego chęć pokazania zdjęć z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. W tym przypadku jest to czas przesłuchań. W drugim spocie wciela się natomiast w rolę lekarza diagnozującego pacjenta.
Źródło: youtube.com/plwakacje
Źródło: youtube.com/plwakacje
Wakacje.pl przekazują, że w swoich reklamach od lat stawiają na humor, który ma wyróżniać markę na rynku turystycznym. Według firmy, wakacje są bowiem czasem, kiedy nie trzeba być „superpoważnym”. „Nikogo nie gonią terminy – można być po prostu tu i teraz i spojrzeć na codzienne obowiązki z dystansem” – dodaje marka.
Kampania pojawi się w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. Poza głównymi spotami odbiorcy będą mogli zobaczyć także ich wersje scenariuszowe, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o YouTubie i ekranach kinowych w całej Polsce. Ideą spotów uzupełniających główną kampanię ma być bezpośredni kontakt z odbiorcami.
Za koncepty kreatywne odpowiada Agencja Supermarket, a za produkcję dom produkcyjny Videlec. Spoty zostały wyreżyserowane przez Filipa Berendta. Planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół Wakacje.pl. (ao)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Marcin Prokop w kampanii brandingowej Wakacje.pl. w maju 2025 roku biuro podróży wakacje.pl wystartowało z kampanią brandingową. akcja jest promowana za pomocą humorystycznych spotów z udziałem dziennikarza marcina prokopa. jak podkreśla firma, w kampanii postawiono na humor i niestandardowe podejście do reklamowania turystyki zorganizowanej. inicjatywa ma bazować na silnym, choć oczywistym insightcie – chęci pochwalenia się swoimi wakacjami. z badań wynika, że motyw ten jest naprawdę silny, a wakacje, którymi ludzie chcą się chwalić, są tożsame z tymi, z których są najbardziej zadowoleni. w ramach akcji powstały dwa spoty. w każdym z nich głównym bohaterem jest marcin prokop, będący także twarzą marki. w jednym z filmów gra detektywa, którego chęć pokazania zdjęć z udanych wakacji jest tak silna, że nie potrafi się powstrzymać bez względu na okoliczności. w tym przypadku jest to czas przesłuchań. w drugim spocie wciela się natomiast w rolę lekarza diagnozującego pacjenta. źródło: youtube.com/plwakacje. źródło: youtube.com/plwakacje. wakacje.pl przekazują, że w swoich reklamach od lat stawiają na humor, który ma wyróżniać markę na rynku turystycznym. według firmy, wakacje są bowiem czasem, kiedy nie trzeba być „superpoważnym”. „nikogo nie gonią terminy – można być po prostu tu i teraz i spojrzeć na codzienne obowiązki z dystansem” – dodaje marka. kampania pojawi się w mediach cyfrowych, telewizji, kinie oraz na outdoorze. poza głównymi spotami odbiorcy będą mogli zobaczyć także ich wersje scenariuszowe, które zostały przygotowane specjalnie z myślą o youtubie i ekranach kinowych w całej polsce. ideą spotów uzupełniających główną kampanię ma być bezpośredni kontakt z odbiorcami. za koncepty kreatywne odpowiada agencja supermarket, a za produkcję dom produkcyjny videlec. spoty zostały wyreżyserowane przez filipa berendta. planowaniem i zakupem mediów zajął się zespół wakacje.pl. (ao).