.

 

Marcin Sienkowski przewodniczącym jury Złotych Spinaczy 2021

dodano: 
12.08.2021
komentarzy: 
0

Marcin Sienkowski, Head of marketing w OLX, został przewodniczącym Jury XIX edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Public Relations.

„Złote Spinacze to na arenie konkursów szeroko pojętej komunikacji konkurs szczególny. Z jednej strony to najważniejszy i najbardziej prestiżowy konkurs PR w Polsce. Z drugiej, dzięki szczególnej konstrukcji konkursowych kategorii, jest to konkurs, na którym możemy zapoznać się z bardzo zróżnicowanymi przykładami najlepszych praktyk komunikacyjnych, często z takimi, o których wcześniej nie wiedzieliśmy, bo nie byliśmy ich grupą docelową. Tu nie są najważniejsze ogromne budżety i wielkie zasięgi. Często sukces zgłoszonych działań zależy od precyzyjnego określenia grupy odbiorców, a następnie kreatywnego i innowacyjnego dotarcia do niej w celu realizacji założonych celów. I tego właśnie będę szukał wśród zgłoszonych projektów, które zrealizowały swoje cele – przykładów świeżego podejścia, otwierania drzwi, które dotychczas wydawały się zamknięte i szukania nowych rozwiązań, które mogą być przykładem dla całej branży” – komentuje Marcin Sienkowski.

Sienkowski komunikacją i marketingiem zajmuje się od 17 lat. Od ośmiu lat odpowiada za marketing OLXa. „W komunikacji stawia na nietuzinkowe myślenie, oryginalne pomysły i partnerski klimat współpracy” – podkreślają organizatorzy konkursu.

Zobacz także: Wywiad z Marcinem Sienkowskim: scenariusze do naszych kampanii napisało samo życie

Pełny skład jury zostanie ogłoszony w przyszłym tygodniu. Do 9 września 2021 roku przyjmowane są zgłoszenia do konkursu.

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach. Nową kategorią jest Employee experience i komunikacja wewnętrzna. O tym zagadnieniu rozmawiamy z Martą Pokutycką-Mądralą.

Czytaj więcej: W budowaniu doświadczeń pracowników kluczowy jest dialog

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin