Mariaż sztuki i marketingu
dodano:
07.10.2004
komentarzy:
0
„Wydaje się, że firmom chodzi ostatnio o to, by ich produkt kojarzył się z czymś elitarnym, trudno dostępnym, najlepszej jakości. Dlatego organizują zamknięte promocje i zapraszają artystów (…)” – podaje Gazeta Stołeczna. Agnieszka Kowalska i Łukasz Kamiński piszą o firmach, które prześcigają się w pomysłach na nietypowe promocje swoich produktów. Aktor Krzysztof Kolberger reżyserujący widowisko w Teatrze Wielkim dla Dermiki, uznany malarz Jacek Ziemiński, malujący Nissana Micrę w charakterystyczne dla swojej twórczości pasy, didżej Jacek Sienkiewicz promujący wódkę Absolut – to najnowszy trend na wieczorach promocyjnych.
Źródło:
Gazeta Wyborcza Stołeczna, Cienka granica chałtury, 07.10.04, s.1