Marka Elvis Presley sprzedana

dodano: 
22.11.2013
komentarzy: 
0

CORE Media Group nie jest już właścicielem marki Elvis Presley. Prawa do wizerunku muzyka i nazwy odkupiło, przejmując Graceland i Elvis Presley Enterprises, Authentic Brands. Firma jest już szczęśliwym posiadaczem praw do wizerunku Marilyn Monroe.

Jak czytamy w cbc.ca, danych finansowych transakcji nie ujawniono. Jednym z jej warunków było zatrzyma­nie przez Lisę Marię, córkę Elvisa Presleya, posiadłości Graceland w Memphis.

„To ekscytujący dzień dla Elvisa i jego fanów” – powiedziała Priscilla Presley, była żona piosenkarza. „Z nadzieją wyczekujemy współpracy z zespołem ABG, by dalej z sukcesem promować dziedzictwo Elvisa. To szansa na to, by wzmocnić wizerunek Elvisa na całym świecie” – dodała w oficjalnym oświadczeniu.

Ubiegłoroczne zyski z marki Elvis Presley szacowane są na około 55 mln USD. Są drugie pod względem wielkości po marce Michael Jackson. Firma Authentic Brands zapowiedziała, że zwiększy liczbę fanów Elvisa Presleya na świecie. (es)

Źródło:

cbc.ca, Elvis Presley brand sold to Authentic Brands Group, 20.11.2013
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin