Polska marka kosmetyczna Routines, należąca do Alkmie Group, dołączyła do grona klientów Big Picture. Agencja odpowiada za działania z zakresu media relations oraz projekty specjalne dla marki promującej prostą, minimalistyczną pielęgnację.
W ramach współpracy Big Picture zajmie się opracowaniem i wdrożeniem strategii komunikacji obejmującej działania w mediach. Aktywności agencji mają na celu kreowanie wizerunku Routines jako „innowacyjnej marki, która oferuje produkty z najwyższej jakości surowców naturalnych”. Agencja odpowiada za media relations, organizację spotkań z dziennikarzami oraz realizację akcji specjalnych. Działania te mają zwiększyć rozpoznawalność brandu.
Z ramienia agencji obsługę tego klienta prowadzą Emilia Lakhwani, PR Consultant, oraz Marta Pawlikowska, PR Executive. Całość działań koordynuje Monika Roth, Head of Lifestyle Communications.
Współpraca Big Picture z Routines rozpoczęła się w maju 2025 roku i ma charakter długofalowy, strony nie ujawniają jednak dokładnie, na jaki okres podpisały umowę.
Agencję wybrano na podstawie rekomendacji.
Routines do tej pory nie korzystało ze stałej obsługi agencji PR. Big Picture wspierało markę w obszarze strategicznym i doradczym w momencie powstania. (mb)