Marka obuwnicza Loft37 zmienia nazwę i identyfikację wizualną

dodano: 
22.01.2018
komentarzy: 
0

Marka personalizowanego obuwia Loft37 wprowadza nową nazwę – L37. Zmienia się również jej identyfikacja wizualna.

Zmiana nazwy spowodowana jest chęcią sprzedaży produktów na rynkach międzynarodowych. Dotychczasowa nazwa to uniemożliwiała, ponieważ na zagranicznych rynkach nazwa „Loft” jest zastrzeżona dla amerykańskiej firmy odzieżowej LOFT.

Logo L37 ma być spójne z DNA i esencją marki, która łączy tradycję z nowoczesnością: lokalne rzemiosło z aktualną wiedzą na temat produkowania obuwia. Nowy znak ma symbolicznie nawiązywać do ciągłego ruchu, kreatywności i rozwoju marki. „Wyrównanie znaku do lewej strony komunikuje początek, nowy start i otwartość na to, co nadejdzie. Zastosowana linia symbolizuje drogę, łączność pomiędzy tym, co tradycyjne i nowoczesne oraz jest punktem wyjścia do identyfikacji wizualnej, gdzie wprowadza naturalny podział przestrzeni, wyróżnia odpowiednie treści, nadaje kierunek czytania projektu. Typografię uzupełniającą oparto na kroju Canela. Ten lekki, wyrazisty font powstał na bazie kroju Caslon łączącego elementy kaligrafii z detalami charakterystycznymi dla pisma ciosanego w kamieniu” – czytamy w komunikacie prasowym.

„Zmiana nazwy marki oraz połączenie nowego znaczenia z formą to pierwszy krok naszej marki w kierunku podboju rynków międzynarodowych. Już teraz L37 z powodzeniem sprzedaje się w Niemczech, skąd pochodzi 50 proc. naszych przychodów. Klienci zagraniczni doceniają nowoczesne podejście do rzemiosła, czyli łączenie jakości i ręcznego wykonania z aktualnym wzornictwem”– wyjaśnia Joanna Trepka, współzałożycielka marki Loft37.

Za nową strategię marki i rebranding odpowiada kolektyw strategiczno-kreatywny POP UP GRUPA. Zmiany będą prezentowane w najnowszej kampanii L37 „Step by step”, która rozpocznie się w połowie lutego 2018 roku. (mb)

X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin