PR Inspiration poinformowało o nawiązaniu współpracy z marką Polanex – producentem koszul z Gniezna z ponad 80‑letnią tradycją, który był dostawcą dla takich domów domów mody jak Karl Lagerfeld czy Yves Saint Laurent. Od początku lipca 2025 roku agencja świadczy marce usługi z zakresu działań wizerunkowych, PR-u produktowego oraz media relations.
Wiosną 2025 roku firma uruchomiła własny sklep internetowy oraz wprowadziła autorską markę premium – Polanex since 1945. W ramach współpracy PR Inspiration realizuje działania z zakresu public relations, które koncentrują się na budowaniu rozpoznawalności marki jako polskiego producenta z segmentu premium, działającego w duchu odpowiedzialnej mody i zrównoważonej produkcji.
Zakres prac na rzecz klienta obejmuje strategię wizerunkową, PR produktowy oraz media relations. Zespół agencji odpowiada za przygotowanie materiałów prasowych, pozycjonowanie przedstawicieli firmy jako ekspertów oraz koordynację komunikacji z mediami ogólnopolskimi i branżowymi. Priorytetem działań w tym zakresie jest zapewnienie marce obecności w tytułach biznesowych, modowych i lifestyle’owych. Celem wspólnych działań jest także wzmacnianie wizerunku Polanex jako marki premium z uwzględnieniem takich wartości jak lokalne rzemiosło, transparentność oraz promowanie zintegrowanego modelu produkcji.
Za realizację projektu po stronie agencji odpowiada Magdalena Zybała, Senior PR Managerka, specjalizująca się w media relations, komunikacji produktowej oraz zarządzaniu wizerunkiem marek.
Do współpracy doszło w drodze rekomendacji. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. (kn)


