czwartek, 11 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWiadomościMarka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu

Marka Tarczyński przedłuża partnerstwo tytularne stadionu we Wrocławiu

Tarczyński Arena Wrocław pozostanie pod obecną nazwą do 2034 roku. Firma Tarczyński i Stadion Wrocław kontynuują partnerstwo. Przedłużyły współpracę o kolejne sześć lat, jeszcze przed zakończeniem obowiązującego kontraktu. Jak twierdzą, dalsze wspólne działania – o wartości 30 mln zł netto – „to nie tylko wyraz zaufania między dwiema silnymi, lokalnie zakorzenionymi markami, lecz przede wszystkim konkretna inwestycja w rozwój całego regionu”.

Tarczyński uzasadnia, że to partnerstwo jest naturalnym przedłużeniem blisko 35-letniej historii marki związanej z regionem. „Wierzymy, że takie inicjatywy realnie wzmacniają atrakcyjność Dolnego Śląska i pokazują, że nowoczesne, polskie przedsiębiorstwa mogą dynamicznie rosnąć właśnie tutaj, tworząc miejsca pracy i przyciągając najlepsze talenty” – skomentował Jacek Tarczyński, prezes zarządu Tarczyński.

Przedłużenie współpracy oznacza dalsze wsparcie dla rozwoju sportu, kultury i biznesu na Dolnym Śląsku, a także budowanie społecznych więzi. Jak czytamy, dzięki partnerstwu stadion przyciąga międzynarodowe wydarzenia, które generują lokalne przychody, napędzają turystykę i wzmacniają rozpoznawalność regionu. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj