Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Marka straciła 10 tysięcy obserwatorów na Instagramie. Przez kontrowersyjną kampanię. suitsupply to holenderska marka modowa, która zajmuje się produkcją odzieży męskiej, w tym głównie garniturów – czytamy na portalu bbc.com. kilka dni temu firma wypuściła kampanię promującą kolekcję na sezon wiosna-lato 2018, w której występują całujący się i przytulający jednopłciowi modele. źródło: suitsupply.com. jak czytamy dalej, zdjęcia wywołały niemałe poruszenie w mediach społecznościowych. niektórzy chwalili markę za odważne posunięcie, ale w większości pojawiły się niepochlebne opinie, zarzucające firmie nachalne promowanie homoseksualizmu. w związku z kontrowersyjną kampanią, marka straciła już ponad 10 tysięcy obserwatorów na instagramie – informuje autor tekstu paul harrison, powołując się na holenderski dziennik nrc handelsblad. fokke de jong, ceo suitsupply, spodziewał się krytyki ze strony przeciwników związków lgbt i jeszcze zanim prowokacyjne zdjęcia zostały opublikowane w mediach, wydał specjalne oświadczenie. „pokazywanie emocji i energii pomiędzy dwójką ludzi jest ważną częścią marketingu świata mody. nasza najnowsza kampania przedstawiająca dwójkę zafascynowanych sobą mężczyzn była planowana od dawna i jest bardzo ważna dla naszej marki” – czytamy na portalu bbc.com. czytaj też: swarovski w kampanii walentynkowej stawia na różnorodność. jak przypomina autor paul harrison, to nie pierwszy raz kiedy marka wywołała poruszenie w mediach. w 2016 roku suitsupply zostało oskarżone o seksizm i mizoginizm za kampanię przedstawiającą mężczyzn, którzy przedmiotowo traktowali kobiety. w 2010 roku zaś, zarząd centrum handlowego w westfield w londynie zmusił producenta odzieży do usunięcia nasyconych erotyzmem plakatów z witryny butiku marki, które podobno gorszyły klientów – informuje bbc.com. (jg). zdjęcie główne: suitsupply.com.
SuitSupply to holenderska marka modowa, która zajmuje się produkcją odzieży męskiej, w tym głównie garniturów – czytamy na portalu bbc.com. Kilka dni temu firma wypuściła kampanię promującą kolekcję na sezon wiosna-lato 2018, w której występują całujący się i przytulający jednopłciowi modele.

Źródło: suitsupply.com
Jak czytamy dalej, zdjęcia wywołały niemałe poruszenie w mediach społecznościowych. Niektórzy chwalili markę za odważne posunięcie, ale w większości pojawiły się niepochlebne opinie, zarzucające firmie nachalne promowanie homoseksualizmu. W związku z kontrowersyjną kampanią, marka straciła już ponad 10 tysięcy obserwatorów na Instagramie – informuje autor tekstu Paul Harrison, powołując się na holenderski dziennik NRC Handelsblad.
Fokke de Jong, CEO SuitSupply, spodziewał się krytyki ze strony przeciwników związków LGBT i jeszcze zanim prowokacyjne zdjęcia zostały opublikowane w mediach, wydał specjalne oświadczenie. „Pokazywanie emocji i energii pomiędzy dwójką ludzi jest ważną częścią marketingu świata mody. Nasza najnowsza kampania przedstawiająca dwójkę zafascynowanych sobą mężczyzn była planowana od dawna i jest bardzo ważna dla naszej marki” – czytamy na portalu bbc.com.
Czytaj też: Swarovski w kampanii walentynkowej stawia na różnorodność
Jak przypomina autor Paul Harrison, to nie pierwszy raz kiedy marka wywołała poruszenie w mediach. W 2016 roku SuitSupply zostało oskarżone o seksizm i mizoginizm za kampanię przedstawiającą mężczyzn, którzy przedmiotowo traktowali kobiety. W 2010 roku zaś, zarząd centrum handlowego w Westfield w Londynie zmusił producenta odzieży do usunięcia nasyconych erotyzmem plakatów z witryny butiku marki, które podobno gorszyły klientów – informuje bbc.com. (jg)
Zdjęcie główne: suitsupply.com