.

 

Marka - Ustka

dodano: 
29.04.2009
komentarzy: 
0

Ustka pracuje nad programem rozwoju marki. Wydział Promocji Urzędu Miasta Ustka przygotowuje strategię marki wspólnie z wyłonioną w drodze konkursu firmą 2ba - szkolenia i doradztwo strategiczne.

Marka miasta Ustka ma być tworzona w trybie konsultacji społecznych, przy zaangażowaniu lokalnej branży turystycznej. Opracowanie strategii poprzedzone zostanie badaniami ilościowymi i jakościowymi. To one stanowić mają podstawę do określenia kierunków strategicznych dla Marki Miasta Ustka.
Proces ten ma zostać wsparty zaangażowaniem lokalnego środowiska. Prace nad strategią mają potrwać do jesieni, a ich wdrożenie zacznie się z początkiem 2010 r. (kk)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin