„Marka zaprojektowana przed laty nie obroni się bez konsekwentnego dbania o jej wizerunek”- przekonuje na łamach miesięcznika Brief Katarzyna Cieślikowska. W tekście przeczytamy o tym, w jaki sposób marki powinny odpowiadać na zmieniającą się rzeczywistość.
Marka musi być stale aktywizowana w świadomości odbiorców, przekonują rozmówcy autorkę tekstu. Ta, która „żyje i ewoluuje, jest lepiej postrzegana przez konsumentów konsumentów i, co ważne, lepiej zauważana”, tłumaczy Bartosz Ponikło z grupy Animex.
Na przykładach PT, PKP Intercity czy PKO BP, autorka pokazuje pracę nad odświeżaniem wizerunku marek. Krytycznie odnosi się natomiast do wizerunku marki Poczty Polskiej, której jej zdaniem brakuje nowoczesnej strategii marki. „Jeśli Poczta Polska – pisze autorka – nie rozpocznie intensywnych działań wizerunkowych, w ciągu najbliższych lat jej udziały w rynku będą systematycznie spadać”, czytamy.(ał)


