Marketing event jako narzędzie PR

dodano: 
17.10.2005
komentarzy: 
0

O event marketingu jako narzędziu zastępującym reklamę i służącym budowie wizerunku marki czytamy na łamach Pulsu Biznesu. „Eventy są coraz bardziej powszechne i popularne (…) w czasach, gdy pojawia się pytanie, co zrobić, by klient w ogóle zauważył reklamę” – pisze autor artykułu. Zbyt duże zagęszczenie reklam w tradycyjnych mediach powoduje konieczność wykorzystywania niestandardowych metod promocji.
Event marketing opiera się na bezpośrednich kontaktach z marką i firmą, które mają za zadanie budować lojalność i dobre relacje partnerskie. Dlatego firmy organizują różnego rodzaju akcje, kampanie, konkursy, koncerty czy imprezy. Najważniejsze elementy dobrego eventu to: oryginalność, odwaga pomysłu i spójność projektu z komunikacją marki. „Podstawowym warunkiem jest dotarcie do targetu poprzez znalezienie odpowiedniej formy dla danej grupy. Nie warto zapraszać miłośników muzyki poważnej na koncert Shazzy” – mówi Robert Szulc, prezes agencji Boomerang Team.

Źródło:

Puls Biznesu, Przystanek, fotel i huczna zabawa, Urszula Światłowska, 17.10.05, s. 14
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin