Marketing Mix o Kongresie
Część programu Marketing Mix była poświęcona IV Kongresowi PR w Rzeszowie. Dr Dariusz Tworzydło, organizator, powiedział: „Najpierw była to konferencja stricte naukowa, ale już wtedy zauważyłem zainteresowanie praktyków i dlatego przerodziło się to w kongres. I naukowcy chcą rozmawiać z praktykami, i praktycy chcą rozmawiać i słuchać naukowców. Owszem, często się nie zgadzają, czasami nawet się śmieją z tych swoich poglądów, ale w konsekwencji podają sobie dłonie i rozmawiają, chcą coś robić dalej”. Jeśli chodzi o predyspozycje do wykonywania zawodu PR-owca, Tworzydło powiedział, że „ten PR trzeba mieć w sobie, natomiast to, czego można się nauczyć to pewnych technik, pewnych metod”. Krzysztof Kłapa, dyrektor ds. korporacyjnych McDonalds Polska, powiedział o współpracy z agencjami: „Agencja PR-owska (…) dostarcza dodatkowy zespół ludzi (…), ludzi którzy patrzą z zewnątrz i myślą w sposób bardzo niekonwencjonalny, czasami mówią nam »spokojnie, zastanówcie się, stop«. Czasami mówią »trzeba iść szybciej do przodu«. To jest bardzo ważny zastrzyk dobrych informacji, to jest super współpraca. W ogóle ja jestem fanem dobrych relacji z agencjami, współpracy z agencjami, wykorzystywania zewnętrznych różnych narzędzi”.