poniedziałek, 30 czerwca, 2025
Strona głównaAktualnościMarketing szeptany

Marketing szeptany

Jak można przeczytać na stronie portalu bizreport.com, coraz więcej agencji PR-owskich dostrzega korzyści z dostarczania nowych produktów twórcom blogów. Jest to zjawisko zgodne z najnowszą tendencją informowania o produkcie jeszcze zanim pojawi się on oficjalnie na rynku. Tego typu „reklama blogowa”, oparta na zaufaniu do opinii poszczególnych użytkowników danych produktów, wytwarza pozytywną atmosferę podczas ich rynkowego debiutu.
Ostatnie badania agencji Edelman dowodzą, że marketing szeptany jest najlepszym sposobem na zbudowanie zaufania do produktu. Stworzenie bloga jedynie na potrzeby promocji nie jest tak skuteczne, jak wypromowanie produktu poprzez opinie jego użytkowników na już istniejącym blogu. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj