czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMarketing szeptany – przyjaciel czy wróg

Marketing szeptany – przyjaciel czy wróg

Z artykułu Hanny Dymek-Jary i Davida Foulkesa w American Investor można dowiedzieć się o zaletach i wadach marketingu szeptanego. Ta nowa metoda promocji w sieci może jednocześnie zwiększyć wpływy danej firmy lub zepsuć jej reputację na rynku. Chociaż często nie można zapobiec pojawianiu się opinii w sieci na temat określonych produktów, to krytyczne komentarze trzeba wykorzystać do tego, by przygotować odpowiednią komunikację. Uwzględnia ona: interaktywność z tymi, którzy komentują, zaniechanie otwartej walki z konkurencją, monitoring potencjalnych kontrowersji i niepokojących sygnałów na dany temat, by ubiec przeciwnika w ataku, prawdziwe zaangażowanie w rozmowy z internautami. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj