Marketingowa kolejka

dodano: 
22.08.2008
komentarzy: 
1

Stołeczny portal Gazety Wyborczej opisał wielkie zainteresowanie klientów nowym iPhonem, które okazało się...chwytem reklamowym. Jak przyznają dziennikarze, po ich publikacji „forum Gazety zasypały posty z informacją, że kolejkowicze są podstawieni, a cała akcja to tylko chwyt marketingowy”.

Portal cytuje też za Życiem Warszawy wypowiedź Wojciecha Jabczyńskiego z Orange, pod której to salonem stał wczoraj fikcyjny „ogonek”: „Kolejki to element naszych działań marketingowych. Chcemy jeszcze bardziej zwrócić uwagę na premierę tego urządzenia”.

Dziennikarze opisują starannie dopracowany wygląd kolejkowiczów: „Wystylizowani od trampek po irokeza na głowie, pasują jak ulał do stereotypu »gadżeciarza«. Siedzą na ziemi, czytają kolorowe pisma i podśmiewują się z dziennikarzy”. W artykule można przeczytać też, że „Podszywanie to popularna strategia PR-u, głównie w Internecie”. (psp)

Źródło:

Gazeta.pl Warszawa, Udawany ogonek, Magdalena Dubrowska, 21.08.08
komentarzy:
1

Komentarze

(1)
Dodaj komentarz
22.08.2008
14:35:22
ja
(22.08.2008 14:35:22)
pytałam w dwóch salonach Ery i dwóch Orange: średnio mieli po 1-5 chętnych na iPhona na czymś co szumnie nazwano listą kolejkową. Kłamać to trzeba umić.
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin