Marki protestują przeciwko używaniu ich logotypów w „propagandzie” Brexitu
dodano:
20.06.2016
komentarzy:
0
Unilever, Airbus i General Electric są rozczarowane faktem, że ich logotypy wykorzystano w materiałach kampanii „Vote Leave" nawołującej do Brexitu – czytamy w money.cnn.com.
Wystosowały w tej sprawie list, w którym solidarnie przyznają, że chcą, by Wielka Brytania pozostała w Unii Europejskiej. „Jesteśmy przekonani co do tego, że - z powodu pracy oraz inwestycji - byłoby lepiej, gdyby Wielka Brytania pozostała w Unii Europejskiej".
Firmy zażądały też zniszczenia wszystkich ulotek, w których zostały wykorzystane ich znaki towarowe podczas kampanii Brexit. Zagroziły także podjęciem działań prawnych – czytamy. (mw)
Źródło:
money.cnn.com, Big brands furious after logos used in Brexit 'propaganda', Alanna Petroff, 16.06.2016