sobota, 13 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMarki znane i nieznane

Marki znane i nieznane

W Rzeczpospolitej można przeczytać o najnowszych badaniach dotyczących rozpoznawalności marek. Zdaniem specjalistów wyniki analizy pomogą dotrzeć z reklamami do osób, które obecnie stanowią grupę mało atrakcyjną dla reklamodawców.
Analizę przeprowadził zespół neurologów z Uniwersytetu Ludwig-Maximilians w Monachium. Za pomocą rezonansu magnetycznego badał mózgi ochotników, którym pokazywano reklamy różnych produktów. Wyniki badania dowodzą, że łatwiej rozpoznawalne marki wywołują aktywność regionów mózgu łączonych z nagrodą, przyjemnością, samoświadomością i innymi pozytywnymi emocjami. Mniej znane wywołują aktywność prawej półkuli mózgu, która odpowiada za „bardziej negatywne emocje i sprzeczne strategie”. (jk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj