Markowa gra w skojarzenia

dodano: 
26.08.2014
komentarzy: 
0

„Mówią Volvo - słyszysz bez­pieczeństwo, słyszysz Hermes -widzisz luksus i wyrafinowaną elegancję. A co widzą inni, gdy ktoś wymawia Twoje nazwisko?” – pyta Katarzyna Maciejska, w artykule dla Gazety Ubezpieczeniowej.

Jak czytamy, w budowaniu marki osobistej warto zastanowić się, jak dana osoba jest odbierana przez innych. „Przypomnij sobie, ja­kie pytania najczęściej Ci zadają, jakiej wiedzy, pomocy oczekują od Ciebie - czy chodzi o bieżące projekty czy o relacje, o przepis na babkę czy jak poradzić sobie z konfliktowym klientem” – kontynuuje Maciejska. I dodaje, że żadna marka nie istnieje w odosobnieniu.„Musisz pokazać i  być tam, gdzie Twoja grupa docelowa”.  Autorka zauważa jednak, że większość osób ma tendencję do skrótów myślowych i uproszczeń. „A to może oznaczać, że będziesz także identyfikowany i postrzegany poprzez środowisko, w jakim się obracasz” – czytamy dalej. Jak to wygląda w praktyce? Maciejka podaje za przykład specjalistów z branży ubezpieczeniowej, którzy pracują w przy produkcie, który jest często rozpatrywany w kategoriach „zapobie­gania stracie”. A te skojarzenia wymagają od osoby pracującej w ubezpie­czeniach dużej dozy wrażliwo­ści, umiejętności przewidywania i tworzenia atmosfery zaufania, a także  zdolności komunika­cyjnych.

Dlatego warto stworzyć własną historię, która będzie się przejawiać w każdym z działań. „Media społecznościowe i im­prezy branżowe, wewnętrzny newsletter i spotkania firmowe -wszędzie tam zostaw swój ślad, zaplanowany, zgodny z Twoim wi­zerunkiem” – podsumowuje Maciejska i dodaje: bądź otwarty na feedback. (mw)

Źródło:

Gazeta Ubezpieczeniowa, Wyróżnij się – stwórz własną i niepowtarzalną markę eksperta, Katarzyna Maciejska, 26.08.2014
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin