Marny polski lobbing

dodano: 
17.01.2005
komentarzy: 
0

„Wiele krajów doskonale już wie, że w kontaktach z Waszyngtonem trzeba wykorzystywać lobbystów” – podała telewizja TVN24. Winą za to, że nie potrafimy zadbać o swoje interesy w Stanach, Polonia amerykańska obarcza Warszawę. „PR jest olbrzymim problemem dla kraju takiego, jakim jest Polska” – mówi Michael Szporer, Professor of English and Communications at University of Maryland University College. Katarzyna Sławińska, autorka materiału twierdzi, że dobre relacje między prezydentem Kwaśniewskim a prezydentem Bushem rzadko przekładają się na konkretne decyzje. „Potrzeba kogoś, kto na co dzień doglądał będzie polskich interesów w Ameryce”. Polonia oblicza, że na zatrudnienie profesjonalnego lobbysty potrzeba od kilkuset tysięcy do nawet kilkunastu milionów dolarów rocznie. „Ale do zgarnięcia jest co najmniej trzysta milionów, głównie na pomoc wojskową”. Poza tym odpowiednia kampania pomogłaby, np. w zdobyciu irackich kontraktów, czy uzyskaniu poparcia wśród biznesmenów dla zniesienia wiz dla Polaków.

Źródło:

TVN 24, 16.01.05
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin