sobota, 6 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościWydarzeniaMarta Pokutycka-Mądrala przewodniczącą Jury konkursu Złote Spinacze 2025

Marta Pokutycka-Mądrala przewodniczącą Jury konkursu Złote Spinacze 2025

W tegorocznej edycji Złotych Spinaczy pracami jurorów pokieruje Marta Pokutycka-Mądrala, dyrektorka komunikacji korporacyjnej i rzeczniczka prasowa Nationale-Nederlanden. Zgłoszenia do 23. odsłony konkursu przyjmowane są do 11 września 2025.

Konkurs Złote Spinacze, organizowany przez Związek Firm PR, ma na celu podnoszenie standardów w branży public relations w Polsce przez promowanie najlepszych, najbardziej kreatywnych i rzetelnych projektów PR. ZFPR wspiera tym samym profesjonalizm oraz edukację biznesową na temat znaczenia PR dla funkcjonowania firm, instytucji oraz organizacji.

Rolą przewodniczącej Jury jest wspieranie pracy jurorek oraz jurorów na każdym etapie konkursu, pomoc w rozwiązywaniu spornych kwestii dotyczących oceny projektów, a także dbanie o stosowanie analogicznych kryteriów oceny prac finałowych przez wszystkie z ośmiu grup jurorskich podczas głosowania w II etapie.

„Złote Spinacze to nie tylko największy konkurs branży public relations w Polsce, to też swojego rodzaju lustro, w które co roku spogląda branża. To tutaj spotykają się najodważniejsze pomysły, najbardziej przemyślane strategie i kampanie, które realnie zmieniają rzeczywistość i pokazują tak naprawdę istotę oraz wagę współczesnej komunikacji” – mówi Marta Pokutycka-Mądrala, przewodnicząca Jury 23. edycji konkursu Złote Spinacze.

Cytat Marta Pokutycka-Mądrala o konkursie Złote Spinacze

Marta Pokutycka-Mądrala w Nationale-Nederlanden odpowiada za komunikację korporacyjną, relacje z mediami, komunikację wewnętrzną, działania z zakresu employer brandingu, ESG oraz public affairs. W ramach projektów odnoszących się do zarządzania zmianą, działań w zakresie budowania doświadczeń pracowników i projektowania rozwiązań jest też związana z obszarem HR. Na co dzień dba o spójności wizerunkową ubezpieczyciela zarówno od strony marki pracodawcy, jak również marki konsumenckiej. Pełni też funkcję rzeczniczki prasowej dla spółki ubezpieczeniowej i emerytalnej.

Wcześniej odpowiadała za komunikację korporacyjną oraz relacje z mediami w branży FMCG w firmie Cadbury, której częścią była marka Wedel.  Uczestniczyła w projekcie przejęcia biznesu Wedla przez japońsko-koreańską firmę LOTTE. Jest absolwentką socjologii na Uniwersytecie Warszawskim. Jest też absolwentką MBA w Akademii Leona Koźmińskiego, jak również studiów podyplomowych z zakresu relacji inwestorskich i komunikacji finansowej, projektów społecznych oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Wieloletnia Jurorka konkursu Złote Spinacze, autorka vlogów „O komunikacji Praktycznie” oraz wykładowczyni na London School of PR. Doceniona tytułem Master of Communication and PR w konkursie Dyrektor Marketingu Roku 2023 oraz drugim miejscem z konkursie AD WO/MEN magazynu „Press” w kategorii Dyrektorka Komunikacji 2025. Członkini Prezydium nowo powołanej Komisji Etyki Public Relations.

>>> Do 4 sierpnia można zgłosić do Złotych Spinaczy kampanie w ramach pierwszej tury naboru projektów. Druga tura potrwa od 5 sierpnia do 4 września. Trzecia – i ostatnia – tura rozpocznie się 5 września i potrwa do 11 września. Konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach.

Szczegółowe informacje są dostępne na stronie.

PRoto.pl jest patronem medialnym konkursu.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj