czwartek, 11 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMaterna doradza Sopotowi

Materna doradza Sopotowi

Sopot ma rozmyty wizerunek, donosi Dziennik Bałtycki. Dlatego jego władze, chcąc to zmienić, zdecydowały się zatrudnić Krzysztof Maternę, który od września doradza sopockim urzednikom, jak zmienić wizerunek ich miasta. W tej chwili nad nową strategią pod okiem Materny pracuje aż sześć agencji reklamowych, pisze Piotr Weltrowski.

Na zlecenie władz Sopotu ekspert zorganizował „bilans otwarcia”, czyli sprawdził z czym kojarzy się miasto, dla którego pracuje. „Wnioski są takie, że to, co stanowiło kiedyś o wizerunku Sopotu, odchodzi powoli w zapomnienie, zaś sam wizerunek miasta staje się niestety rozmyty”, relacjonuje Materna. Dodaje on także, że drugim problemem jest to, że „działania mające ożywić miasto i sprowadzić do niego turystów nie są spójne”. Dlatego jak przyznaje doradca władz Sopotu „konieczna jest świadoma polityka kulturalna, która pewne rzeczy wyklucza, a inne promuje”.

W wykreowaniu wspomnianej polityki ma pomóc konkurs na agencję, która stworzy odpowiednią strategię promocji Sopotu, zachęcającą turystów do odwiedzania miasta przez cały rok, nie tylko latem. Jak dowiedział się Dziennik Bałtycki w konkursie startują trzy agencje z Trójmiasta oraz trzy z Warszawy. Rozwiązanie w marcu. (ał)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Poprzedni artykuł
Następny artykuł