Mazury chcą być jak Niemcy, nie jak Portugalia

dodano: 
08.02.2012
komentarzy: 
0

Zmarnujemy promocyjną szansę związaną z Euro – twierdzi na łamach Gazety Olsztyńskiej szef poznańskiego marketingu Łukasz Goździor. Mimo złych prognoz dla Polski poszczególne województwa dalej szukają swoich promocyjnych szans. Województwo warmińsko-mazurskie po kampanii „Mazury – cud natury” chce dalej promować ten region.

Według Goździora Polska, tak samo jak Portugalia, „nie wykorzysta Euro 2012 w takim stopniu, jakby mogła”. Jego zdaniem nie uda nam się osiągnąć takiego efektu, jaki uzyskali Niemcy po organizacji Mundialu w 2006 roku. Z nudnego kraju obarczonego historią udało im się przeistoczyć w przyjazne miejsce z życzliwymi ludźmi. Goździor chwali województwo warmińsko-mazurskie za kampanię „Mazury – cud natury”, bo promowała nie tylko Mazury, ale także przysłużyła się całej Polsce.

Jak zapowiada marszałek województwa Jacek Protas, jej elementy będą dalej wykorzystywane. Niedługo zostaną także przedstawione zamierzenia nowej kampanii turystycznej regionu. W tym roku zostaną w nim zorganizowane międzynarodowe zawody sportowe Senior Gamet, przeznaczone dla aktywnych osób po 50. roku życia. Jak dodaje Andrzej Dowgiałło, prezes warmińsko-mazurskiego oddziału Polskiej Organizacji Turystycznej, nie należy koncertować się na promocji taniej turystyki. Przyznaje on również, że środki na tę promocję są… bardzo ograniczone. POT ma do swojej dyspozycji 30 mln złotych. Biorąc pod uwagę, że na świecie jest 15 przedstawicielstw Organizacji, wychodzi 2 mln zł. na jedną placówkę. „Co można zrobić za 2 miliony w Hiszpanii?” – pyta retorycznie Dowgiałło. (ks)

 

Źródło:

Ewa Mazgal, Już się o nas dowiedzieli, teraz trzeba ich tu przyciągnąć, Gazeta Olsztyńska, 08.02.2012
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin