M&CC powiększa skład o trzy osoby

dodano: 
06.04.2011
komentarzy: 
0

Zespół Marketing&Communications Consultants powiększył się w marcu o trzech pracownkików. Do grona konsultantów z M&CC dołączyli: Piotr Olejnik  jako senior account manager, Agnieszka Masztalik  jako account manager oraz Joanna Długosz − senior account executive.

Piotr Olejnik zajmie się w M&CC zarządzaniem działaniami public affairs oraz projektami CSR realizowanymi dla stowarzyszeń branżowych. Od początku lat 90. związany z branżą komunikacji marketingowej. Karierę zawodową rozpoczynał w agencjach reklamowych - m.in. w Ideapiu MAPP  jako account i w Bates Poland jako media director. Doświadczenie w PR zdobywał w agencji Martis Consulting oraz Zoom Advertising, gdzie kierował działem PR. Jest absolwentem Wydziału Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowego studium Advanced Certificate in Marketing organizowanego przez Instytut Rozwoju Biznesu we współpracy z londyńskim Chartered Institute in Marketing.

Agnieszka Masztalik pokieruje zespołem realizującym  projekty dla branży motoryzacyjnej i piwowarskiej. W branży medialnej od ponad 13 lat. W swoim dorobku ma zróżnicowane projekty PR dla takich agencji, jak Ciszewski PR, Testa Communications czy Garden of Words. Ma także spore doświadczenie w produkcji TV. Jest absolwentką studiów podyplomowych z dziedziny dziennikarstwa i komunikacji medialnej na UJ oraz public relations w Wyższej Szkole Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie.

Joanna Długosz dołączyła do zespołu obsługującego w M&CC  klientów branży farmaceutycznej oraz FMCG. Doświadczenie zdobywała w Primum PR, gdzie przez kilka lat pracowała głównie dla klientów z branży farmaceutycznej oraz fashion & lifestyle. Ukończyła studia na Wydziale Administracji Publicznej w PWSBiA, Wydziale Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Podyplomowe Studium PR w Szkole Głównej Handlowej. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin