Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
McDonald’s – wygrana marki w obliczu tragedii. jak marki mogą wykorzystać tragiczne historie? wystarczy szybka reakcja i odpowiednio dopasowany post, żeby w mediach społecznościowych pozytywnie zawrzało. najlepiej wie o tym mcdonald’s, który wykorzystał swoją szansę – informuje financial times. charles ramsey pomógł trzem kobietom więzionym przez dekadę w cleveland i stał się bohaterem internetu. reporterem powiedział, że kiedy jadł w mcdonald’s usłyszał krzyki jednej z kobiet. i to wystarczyło. koncern zareagował błyskawicznie i wysłał tweeta okazującego wsparcie. zdaniem paula a. argentiego, profesora tuck school of business at dartmought college, korporacja zachowała się odpowiednio – okazała nie tylko współczucie, ale także uznanie dla ramseya za jego czyny. pomimo kłopotliwej sytuacji firmie udało się w pozytywny sposób zapisać się w tej historii – dodaje. w internecie nic nie ginie. zatem zanim marki zdecydują się na wpisanie się w daną historię, muszą to gruntownie przemyśleć i zastanowić się, w jaki sposób powinny to zrobić – stwierdziła rita clifton, prezes firmy populus. ponadto trzeba ocenić związek między wartościami firmy a daną historią. zaś mark borkowski, dyrektor generalny borkowski.do, twierdzi, że w czasach, gdy social media stały się tak popularne ważna jest umiejętność powiązania marki z wydarzeniami, którymi żyje internet – a to udało się właśnie firmie mcdonald’s.(kg).
Jak marki mogą wykorzystać tragiczne historie? Wystarczy szybka reakcja i odpowiednio dopasowany post, żeby w mediach społecznościowych pozytywnie zawrzało. Najlepiej wie o tym McDonald’s, który wykorzystał swoją szansę – informuje Financial Times.
Charles Ramsey pomógł trzem kobietom więzionym przez dekadę w Cleveland i stał się bohaterem internetu. Reporterem powiedział, że kiedy jadł w McDonald’s usłyszał krzyki jednej z kobiet. I to wystarczyło. Koncern zareagował błyskawicznie i wysłał tweeta okazującego wsparcie. Zdaniem Paula A. Argentiego, profesora Tuck School of Business at Dartmought College, korporacja zachowała się odpowiednio – okazała nie tylko współczucie, ale także uznanie dla Ramseya za jego czyny. Pomimo kłopotliwej sytuacji firmie udało się w pozytywny sposób zapisać się w tej historii – dodaje.
W internecie nic nie ginie. Zatem zanim marki zdecydują się na wpisanie się w daną historię, muszą to gruntownie przemyśleć i zastanowić się, w jaki sposób powinny to zrobić – stwierdziła Rita Clifton, prezes firmy Populus. Ponadto trzeba ocenić związek między wartościami firmy a daną historią. Zaś Mark Borkowski, dyrektor generalny borkowski.do, twierdzi, że w czasach, gdy social media stały się tak popularne ważna jest umiejętność powiązania marki z wydarzeniami, którymi żyje internet – a to udało się właśnie firmie McDonald’s.(kg)