.

 

Media 360º – zwiększaj popularność marki!

dodano: 
05.04.2016
komentarzy: 
0

Nieodłącznym elementem budowy każdej strategii komunikacji jest odpowiednie wyznaczenie celów oraz sposobu mierzenia efektów, tymczasem aż 71 proc.* polskich firm nie korzysta ze wskaźników pomiaru efektywności. Efekty medialne działań PR i marketingowych oraz przekrój widoczności osób, usług czy produktów sprawdzimy w interaktywnym module analitycznym IMM. Nowa, rozszerzona wersja aplikacji pozwala na zbadanie medialności dowolnej marki na tle jej konkurencji we wszystkich mediach.

 

 

W pełnej analizie medialnego wizerunku marki kluczowy jest dostęp do danych z: portali internetowych, kanałów społecznościowych, prasy, radia i telewizji.  Mając dostęp do tych informacji możemy na bieżąco porównywać i sprawdzać popularność badanych marek lub analizować efekty naszych działań komunikacyjnych w porównaniu do konkurencji. Otrzymane badanie benchmarkingowe może być źródłem inspiracji, a także podstawą do wyznaczania nowych kierunków w strategii komunikacji marketingowej.

 

 

 

*Zgodnie z raportem PMR Research i ComPress Publishing „Działania marketingowe i PR w polskich firmach 2015”.

Sprawdź jak działa nowy moduł IMM!

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin