sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościMedia dla kampanii „Podaruj dzieciom dom na święta”

Media dla kampanii „Podaruj dzieciom dom na święta”

„Podaruj dzieciom dom na święta” to hasło kampanii, której organizatorem jest Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce. W celu jej rozpropagowania stworzono telewizyjny spot informacyjny, specjalne ogłoszenia dla prasy i portali internetowych oraz plakaty. W ramach akcji Stowarzyszenie zaplanowało także akcję mailingową skierowaną do potencjalnych darczyńców. Kreację ogłoszenia prasowego i ulotki przygotowała nieodpłatnie Agencja BTL Proximity Poland, wchodząca w skład grupy BBDO Warszawa.
21 listopada telewizyjna Dwójka rozpoczęła bezpłatną emisję spotu informacyjnego, który pokazywać będą także wszystkie telewizje regionalne TVP 3 oraz kanały Discovery Channel i Animal Planet. Kampanię informacyjną uzupełniają ogłoszenia prasowe publikowane za darmo m.in. w Gazecie Wyborczej, Fakcie, Rzeczpospolitej, Życiu Warszawy i na łamach dzienników lokalnych. Materiały dla potrzeb internetu przygotowało Studio Interaktywne Orbita, powierzchnię udostępniły portale wp.pl, o2.pl oraz internetowe sieci reklamowe: IDMnet, Adnet, Abromedia.
Od 1 grudnia w Warszawie, Trójmieście i Poznaniu do wsparcia akcji „Podaruj dzieciom dom na święta” namawiać będzie 200 citylightów podarowanych przez Clear Channel Poland. Akcja oficjalnie rozpoczyna się w piątek, 25 listopada i potrwa do końca grudnia. Jej celem jest zebranie kwoty 350 tysięcy na wyposażenie 6 domów w Wiosce Dziecięcej w Karlinie. Wioska Dziecięca SOS to placówka opiekuńczo – wychowawcza typu rodzinnego. Każdy domek Wioski Dziecięcej SOS to osobna rodzina.


ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj