czwartek, 11 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMedia najmniej komunikatywne na Facebooku

Media najmniej komunikatywne na Facebooku

Na Facebooku najmniej postów bez odpowiedzi pozostawiają firmy z branży telekomunikacyjnej i linie lotnicze. Najmniej komunikatywne są natomiast media. Średni czas odpowiedzi dla wszystkich firm to… 26 godzin. Poziom zaangażowania globalnych marek w media społecznościowe zbadała firma Socialbakers.

W raporcie „Socially Devoted” wzięto pod uwagę liczbę fanów, przeciętny czas odpowiedzi, procent postów umieszczonych na wallach firm, które doczekały się odpowiedzi i ogólną liczbę odpowiedzi. Najbardziej komunikatywne okazały się firmy z branży telekomunikacyjnej, odpowiadając na 66,6 proc. postów. Przeciętnie zajmowało im to aż 562 min. Wśród nich znalazł się rekordzista zestawienia – operator Movistar Nikaragua. Średni czas odpowiedzi na jednego posta w jego przypadku to 4 min.

Na drugim miejscu znalazły się linie lotnicze – odsetek odpowiedzi wyniósł 59 proc., a przeciętny czas ich publikacji to 188 min. Na trzecim miejscu znalazła się branża finansowa, z wynikiem 41,8 proc. oraz 306 min. Wśród wszystkich branż najgorszy wynik osiągnęły firmy z rynku mediów. Średni czas odpowiedzi to, co prawda 365 min., ale doczekało się ich tylko 2,4 proc. postów. Niewiele lepiej zaprezentowały się firmy z branży motoryzacyjnej. W tym przypadku przeciętny czas odpowiedzi to 12221 min., a odsetek postów, które odczekały się odzewu wyniósł 5,1 proc.

Dane do raportu zebrano pomiędzy 1 marca a 30 maja 2012 roku. (ks)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj