Merkury 2006 dla On Board PR

dodano: 
25.01.2007
komentarzy: 
5

Agencja On Board PR zdobyła nagrodę główną w konkursie Indywidualność Rynku – Merkury 2006 w kategorii Firma. Wyróżnienie to po raz pierwszy w historii konkursu trafi do firmy doradztwa public relations. Konkurs Indywidualność rynku – Merkury 2006 jest organizowany przez redakcję magazynu Rynki Zagraniczne przy współpracy z Krajową Izbą Gospodarczą i pod patronatem Ministra Gospodarki.
Celem konkursu jest promocja firm, które wyróżniają się niekonwencjonalnym podejściem do problemów rynkowych i usług oraz mają szansę stać się liderem w swojej branży. Konkurs organizowany jest w tym roku po raz piąty. Uroczysta Gala wręczenia nagród ma odbyć się 26 stycznia w Warszawie. (kk)

komentarzy:
5

Komentarze

(5)
Dodaj komentarz
15.02.2007
22:28:23
karola
(15.02.2007 22:28:23)
to chyba najwyzszy czas zadbac o dobry wizerunak jako pracodawcy! chyba fala odejsc wartosciowych konsultantow dala do myslenia - pracownicy zaczeli otrzymywac etaty (czytaj: umowy o prace na czas nieokreslony) a nie jak bylo do tej pory - chore umowy o dzielo z ktorych tresci nic nie wynikalo
29.01.2007
14:03:17
W
(29.01.2007 14:03:17)
Na Zachodzie to standard, ze agencje dbaja o swoj wizerunek i inwestuja we wlasny PR - a wiem co mowie bo pracuje dla jednej z londynskich agencji PR. Zdaje sie poza tym, ze Onboard to nie tylko nadmuchany wizerunek, ale i znaczace na rynku sukcesy - jak ja tam zaczynalam to bylo niespelna 20 osob - a teraz prosze bardzo... Ponadto sa w stanie utrzymac klientow przez wiele lat (patrz Adamed).
26.01.2007
16:46:17
Były Onboardowiec
(26.01.2007 16:46:17)
Zgadzam się z opinią obserwatora.OB to agencja-narcyz.
26.01.2007
15:12:30
Judyta
(26.01.2007 15:12:30)
Przecież jedno drugiego nie wyklucza. Można nawet wysunąc hipotezę, że jeśli potrafią zadbać o swój wizerunek, to potrafią to także zrobić dla klienta. Widać, że w tym wypadku nie ma zastosowania powiedzenie:"szewc bez butów chodzi...";)
26.01.2007
13:05:22
obserwator
(26.01.2007 13:05:22)
ta agencja głównie pracuje dla siebie, na swój wizerunek. całą uwagę skupiają na tym, aby dobrze wyglądać. to jest trochę smutne. moim zdaniem o wartości agencji świadczą sukcesy jej klientów i tym należy się chwalić i o to zabiegać. co na ten temat sądzicie - mili forumowicze?
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin