.

 

MetLife rozstrzygnął przetarg

dodano: 
23.06.2014
komentarzy: 
0

MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji wybrało w drodze przetargu ofertę agencji public relations ComPress.
W ramach stałej współpracy do zadań ComPress należeć będzie m.in. strategiczne doradztwo komunikacyjne, prowadzenie biura prasowego i doradztwo w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Początkowy okres współpracy to również wsparcie MetLife w działaniach związanych ze zmianą marki MetLife Amplico na MetLife. „Komunikacja rebrandingu to duże wyzwanie. Cieszę się, że powierzono go ComPress” - powiedział Bogdan Biniszewski, prezes zarządu ComPress. Za obsługę klienta odpowiada Adam Sanocki, Account Director wraz z zespołem, w którego skład wchodzą:  Maciej Sokołowski, Account Manager, oraz Dawid Pietrzak, Junior Account Manager. Umowę podpisano na czas nieokreślony. (es)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin