Latem miasta stawiają na promocję. Tym razem media donoszą o nowych inicjatywach Łodzi, Sosnowca i Katowic.
Łódź promuje się za granicą stawiając na studentów. Mają oni odwiedzić takie miasta, jak Bruksela czy Antwerpia i reklamować Łódź jako kandydata do tytułu Europejskiej Stolicy Kultury 2016, czytamy w Expressie Ilustrowanym. Sosnowiec ma inny pomysł na promocję, o którym piszą Wiadomości Zagłębia. Władze miasta zaczynają sponsorować lokalny Klub Hokejowy Zagłębie. W zamian sportowcy reklamować będą Sosnowiec – logo miasta obok billboardów czy ulotek pojawi się też na ubraniach hokeistów. Sosnowiecki magistrat planuje wydać jeszcze 250 tys. zł na analogiczne działania sponsoringowe, wpierając także lokalną drużynę piłkarską.
A Katowice? Po słabo ocenionych przez Polska Dziennik Zachodni Katowice działaniach PR-owskich, polegających na promocji przebudowy centrum miasta za prawie 700 tys zł, realizowanych przez Imago PR i Media Partner, miasto postawiło na kongresy. W tym celu magistrat powołał nowy departament i chce zachęcać do współpracy organizatorów największych wydarzeń tego typu w Polsce, czytamy. (ał)


