Miasta z billboardów

dodano: 
06.06.2007
komentarzy: 
0

W Rzeczpospolitej można przeczytać o realizowanych właśnie kampaniach promocyjnych polskich miast. Autorka artykułu w skrócie przedstawia główne założenia inicjatyw kształtujących wizerunek Gdańska, Krakowa, Wrocławia, Poznania i Warszawy: „Na ulicach i w mediach trwa festiwal kampanii promocyjnych miast. Reklamują się na billboardach i citylightach, w spotach telewizyjnych, radiu, prasie, w Internecie”.
Zjawisko to ocenia Anna Proszowska-Sala, pomysłodawczyni Festiwalu Promocji Miast Polskich: „Pęd do budowania marki miast nie jest modą nakręcaną przez firmy reklamowe. To zjawisko obserwowane w świecie od dawna, a w Polsce od czasu nowej ordynacji wyborczej, która zwiększyła niezależność prezydentów, burmistrzów, samorządów”. Monika Kuc, autorka artykułu, podkreśla jednak, że „sama reklama nie zbuduje dobrego wizerunku żadnego miasta. Wszędzie musi być wsparta konkretnymi inwestycjami, jak hotele, drogi, obiekty publicznego użytku. Inaczej zostanie pusta mowa”. (psp)

Źródło:

Rzeczpospolita, Polskie miasta na plakaty!, Monika Kuc, 06.06.07, s. A 13
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin