sobota, 27 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościMiasto z doświadczeniem

Miasto z doświadczeniem

Anna Dembek w najnowszym numerze miesięcznika Brief pisze o promocji miast i regionów na przykładzie francuskiego miasta Nancy. Twierdzi, że „dla Francji pojęcie marketingu miast już się trochę przeżyło”. Dlatego „nowym pomysłem jest traktowanie regionalności jako projektu terytorialnego zakotwiczonego w rzeczywistości historycznej i geograficznej (…)”. Mer Nancy, aby promować miasto postawił na: dziedzictwo architektoniczne, doskonałość uniwersytecką oraz otwartość na kraje Europy Centralnej. Mer już w 1983 roku powołał wydział komunikacji i promocji miasta, który liczy obecnie 15 pracowników. Ich zadaniem jest tworzenie spójnej polityki komunikacyjnej. Dodatkową jednostką działającą na rzecz promocji miasta jest „Mission 2005″, która współpracuje z wydziałem komunikacji i promocji miasta, paryską agencją PR i agencją reklamową.

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj