Miasto z doświadczeniem

dodano: 
03.12.2004
komentarzy: 
0

Anna Dembek w najnowszym numerze miesięcznika Brief pisze o promocji miast i regionów na przykładzie francuskiego miasta Nancy. Twierdzi, że „dla Francji pojęcie marketingu miast już się trochę przeżyło”. Dlatego „nowym pomysłem jest traktowanie regionalności jako projektu terytorialnego zakotwiczonego w rzeczywistości historycznej i geograficznej (...)”. Mer Nancy, aby promować miasto postawił na: dziedzictwo architektoniczne, doskonałość uniwersytecką oraz otwartość na kraje Europy Centralnej. Mer już w 1983 roku powołał wydział komunikacji i promocji miasta, który liczy obecnie 15 pracowników. Ich zadaniem jest tworzenie spójnej polityki komunikacyjnej. Dodatkową jednostką działającą na rzecz promocji miasta jest „Mission 2005", która współpracuje z wydziałem komunikacji i promocji miasta, paryską agencją PR i agencją reklamową.

Źródło:

Brief, Jak administracja publiczna Nancy promuje swoje miasto?, 25.11.2004, s. 6a
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin