Michał Chrościcki Account Managerem w Bees & Honey

dodano: 
06.10.2020
komentarzy: 
0

Michał Chrościcki od drugiej połowy sierpnia 2020 roku pełni funkcję Account Managera w agencji digitalowej Bees & Honey. Na nowym stanowisku odpowiada za prowadzenie projektów klientów agencji, a także wspiera działania strategiczne i PR-owe.
 
Chrościcki poprzednio pracował jako Senior Strategist w agencji Love To Talk, gdzie odpowiadał za planowanie działań i strategii komunikacji marketingowej. Wcześnie związany był też z Mint Media oraz Brand Fibres (VML Poland), gdzie uczestniczył w projektach m.in. dla Nestle, Unilevera, Lidla, Kompanii Piwowarskiej, mBanku, PKO BP, Perły, Multikina, Develey, Maspex, DHL Express, Maxcom czy Medicoveru. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku marketing internetowy.

Część obecnych obowiązków przejął po Agacie Migas (poprzedniej Account Manager), która odeszła z agencji, jednak ze względu na ponaddziesięcioletnie doświadczenie w marketingu Chrościcki wspiera również Bees & Honey w działaniach strategicznych i PR-owych. (kd)

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin