Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Michał Walter szefem PR i marketingu Nelro Data. dotychczas firma informatyczna była obsługiwana przez agencję 4 publicity. z jej ramienia nelro data zajmował się michał walter. wraz z początkiem 2017 roku objął funkcję marketing & pr managera w firmie zajmującej się dystrybucją produktów i usług z branży it. to nowo utworzone stanowisko w strukturach spółki. do obowiązków nowego członka zespołu będzie należało tworzenie strategii marketingowych dla marek znajdujących się w portfolio spółki, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych, opieka nad komunikacją wewnętrzną i stronami internetowymi, a także planowanie kampanii w mediach i dbanie o pozytywny wizerunek spółki. będzie odpowiadał bezpośrednio zarządowi spółki nelro data. walter jest związany z branżą pr od dziesięciu lat. swoją działalność rozpoczął jako asystent ds. marketingu w międzynarodowej firmie kosmetycznej. pracował też w agencji 4 publicity, i po 7 latach awansował na stanowisko senior account managera. obsługiwał klientów z sektora nt i telko. prowadził również działania promocyjne i reklamowe dla magazynu mobilnych technologii – mobility. wcześniej współpracował z europejską akademią dyplomacji, gdzie pomagał przy organizowaniu wydarzeń kulturalno-dyplomatycznych z udziałem europejskich polityków. nelro data planuje w przyszłości powiększenie składu działu marketingu & pr. (mp).
Dotychczas firma informatyczna była obsługiwana przez agencję 4 Publicity. Z jej ramienia Nelro Data zajmował się Michał Walter. Wraz z początkiem 2017 roku objął funkcję Marketing & PR Managera w firmie zajmującej się dystrybucją produktów i usług z branży IT. To nowo utworzone stanowisko w strukturach spółki. Do obowiązków nowego członka zespołu będzie należało tworzenie strategii marketingowych dla marek znajdujących się w portfolio spółki, tworzenie i dystrybucja informacji prasowych, opieka nad komunikacją wewnętrzną i stronami internetowymi, a także planowanie kampanii w mediach i dbanie o pozytywny wizerunek spółki. Będzie odpowiadał bezpośrednio zarządowi spółki Nelro Data.
Walter jest związany z branżą PR od dziesięciu lat. Swoją działalność rozpoczął jako asystent ds. marketingu w międzynarodowej firmie kosmetycznej. Pracował też w agencji 4 Publicity, i po 7 latach awansował na stanowisko Senior Account Managera. Obsługiwał klientów z sektora NT i Telko. Prowadził również działania promocyjne i reklamowe dla magazynu mobilnych technologii – Mobility. Wcześniej współpracował z Europejską Akademią Dyplomacji, gdzie pomagał przy organizowaniu wydarzeń kulturalno-dyplomatycznych z udziałem europejskich polityków.
Nelro Data planuje w przyszłości powiększenie składu działu Marketingu & PR. (mp)