niedziela, 21 lipca, 2024
Strona głównaAktualnościMichelin Polska wybiera Weber Shandwick

Michelin Polska wybiera Weber Shandwick

Michelin Polska, producent opon, wybrał agencję odpowiedzialną za relacje z mediami oraz projekty w mediach społecznościowych. Od lutego za działania odpowiada agencja Weber Shandwick.

Do jej zadań należy także organizacja akcji specjalnych i kampanii edukacyjnych. Agencja zajmie się też koordynacją komunikacji prowadzonej przez Michelin w Czechach, na Słowacji oraz w krajach bałtyckich. Będzie także wspierać firmę w działaniach skierowanych do pracowników, w tym w projektach prowadzonych w olsztyńskiej fabryce opon. Działania prowadzone będą dla wszystkich marek grupy, m.in. BFGoodrich oraz Kleber.

Współpraca obejmuje również promocję przewodników turystycznych i kulinarnych wydawanych pod marką Michelin.

Agencję Weber Shandwick wybrano w konkursie ofert. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Po stronie agencji za współpracę odpowiada Michał Pełczyński. Wcześniej Michelin obsługiwała agencja NBS Communications. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj