Microsoft, Google i Harvard Business Review królują na LinkedIn

dodano: 
19.06.2015
komentarzy: 
0

Jak czytamy w portalu socialtimes, najlepiej w serwisie LinkedIn prowadzone są profile firm technologicznych, jak  Microsoft, Google czy IBM. Wysoko plasują się także media branżowe: Forbes i Harvard Business Review.

Dane przygotowane przez serwis obejmują ostatnie sześć miesięcy działalności poszczególnych marek. LinkedIn przy swojej ocenie brał pod uwagę: częstotliwość aktualizacji strony firmy, akcje pracownicze, angażowanie pracowników w promowanie marki, a także aktywność marki w grupach dyskusyjnych.

W pierwszej dziesiątce dominują  firmy z branży technologicznej. Wśród nich znalazły się Microsoft, IBM  i Google. W zestawieniu pojawiły się także profile mediów branżowych. Najwyżej oceniono w tym przypadku strony Forbesa i Harvard Business Review.   

Także marki lokalne coraz większą wagę przywiązują do komunikacji w serwisie. Jak zauważa autorka artykułu, profile KLM – linii lotniczych w Holandii, szwedzki oddział Sony Ericsson, strona brytyjskiego oddziału  BP plasują się zaraz za Google. (mw)

kliknij, aby powiększyć

Źródło:

socialtimes.com, Microsoft, Google, and Harvard Business Review Among Top Brands on LinkedIn (Infographic), Kimberlee Morrison, 18.06.2015
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin