Między wódką a zakąską, czyli o PR produktów trudnych

dodano: 
10.10.2012
komentarzy: 
0

Jak wygląda polski rynek PR produktów trudnych – alkoholi i papierosów? Jakie uwarunkowania prawne go regulują? PR papierosów i alkoholi a działania społecznie odpowiedzialne – konieczność czy hipokryzja? Czy firma alkoholowa może być społecznie odpowiedzialna? Na te i wiele innych pytań odpowiemy podczas kolejnego DIALOGU PR.

XV Dialog PR już 25 października 2012 o godz. 15:30, w klubie The Eve przy Pl. Piłsudskiego 9.

Słowem wstępu Magdalena Grabarczyk-Tokaj, Kierownik ds. Rozwoju Badań Instytutu Monitorowania Mediów oraz Kierownik Oddziału Marketingu i PR IMM, zaprezentuje badanie wizerunkowe dotyczące tego rynku.

Następnie Wiktor Rainka , przedstawiciel Kancelarii Leśnodorski Ślusarek i Wspólnicy, wprowadzi uczestników w uwarunkowania prawne.

Po chwili moderatorka dyskusji - Mirella Panek-Owsiańska, Prezeska Forum Odpowiedzialnego Biznesu, rozpocznie panel dyskusyjny, w którym głos zabiorą:

Andrzej Szumowski, Wiceprezes Zarządu WYBOROWA S.A i zarazem Prezes Stowarzyszenia Polska Wódka – Polish Vodka Association (PVA)

Grzegorz Szczepański, Prezes Zarządu w H+K Strategies Polska

Paweł Kwiatkowski, Dyrektor ds. korporacyjnych Kompanii Piwowarskiej SA, head of media relations, SABMiller Europe.

Andrzej Lewandowski, Head of Corporate Affairs & Communications, JTI Polska (Grupa Japan Tobacco International).

Udział w konferencji jest bezpłatny. Liczba miejsc jest ograniczona. Zapisz się już dziś.

komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin