Mieszkańcy zbudują strategię?

dodano: 
18.11.2008
komentarzy: 
0

Portal Gazeta.pl donosi, że właśnie powstaje strategia promocyjna Łodzi. Do tej pory – jak przekonuje autor tekstu – wizerunek Łodzi budowano przez inicjatywy, które nie były połączone jedną ideą. Urząd Miasta Łodzi postanowił to zmienić. O pomoc poproszono profesora Tomasza Domańskiego z katedry marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego.

W 2006 przeprowadził on na zlecenie prezydenta badania nad marką „Łódź”, teraz ma je pogłębić i zaktualizować dzięki konsultacjom społecznym z mieszkańcami miasta. Profesor będzie do końca listopada spotykał się co kilka dni z dziesięcioosobowymi grupami społecznymi. Kolejnym etapem ma być ogłoszenie konkursu na opracowanie strategii promocji miasta, którego rozstrzygnięcie planowane jest na połowę 2009. Wybrana firma ma uwzględnić wyniki konsultacji społecznych. (kk)

Źródło:

Gazeta.pl, Strategia promocyjna wreszcie się buduje, gjb, 14.11.08
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin