czwartek, 18 grudnia, 2025
Strona głównaAktualnościMieszkańcy zbudują strategię?

Mieszkańcy zbudują strategię?

Portal Gazeta.pl donosi, że właśnie powstaje strategia promocyjna Łodzi. Do tej pory – jak przekonuje autor tekstu – wizerunek Łodzi budowano przez inicjatywy, które nie były połączone jedną ideą. Urząd Miasta Łodzi postanowił to zmienić. O pomoc poproszono profesora Tomasza Domańskiego z katedry marketingu międzynarodowego i dystrybucji Uniwersytetu Łódzkiego.

W 2006 przeprowadził on na zlecenie prezydenta badania nad marką „Łódź”, teraz ma je pogłębić i zaktualizować dzięki konsultacjom społecznym z mieszkańcami miasta. Profesor będzie do końca listopada spotykał się co kilka dni z dziesięcioosobowymi grupami społecznymi. Kolejnym etapem ma być ogłoszenie konkursu na opracowanie strategii promocji miasta, którego rozstrzygnięcie planowane jest na połowę 2009. Wybrana firma ma uwzględnić wyniki konsultacji społecznych. (kk)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj