Milion euro dla Burson-Marsteller za promocję polskiej prezydencji
Ministerstwo Spraw Zagranicznych podpisało z brukselską agencją Burson-Marsteller umowę dotyczącą kampanii public relations/public affairs, organizowanej przy okazji polskiego przewodnictwa w Radzie UE. Jak informuje Gazeta Wyborcza, kontrakt opiewa na kwotę 1,12 mln euro.
Nawiązana współpraca jest wynikiem konkursu rozpisanego przez MSZ w sierpniu zeszłego roku. Burson Marsteller okazał się jedyną agencją, która spełniła warunki formalne i złożyła swój projekt kampanii PR/PA.
Będzie ona prowadzona przede wszystkim w Brukseli. Jej celem będzie wzmocnienie wizerunku Polski oraz promocji priorytetów programowych Prezydencji przed i podczas przewodnictwa w Radzie UE.
Burson Marsteller będzie odpowiedzialny za organizację wydarzeń takich jak spotkania eksperckie czy konferencje prasowe. Do jego zadań należeć będzie również przygotowywanie wizyt studyjnych w Polsce dla dziennikarzy, szkolenie urzędników i rzeczników oraz monitorowanie zagranicznej prasy. Działania będą realizowane do marca 2012 roku.(ks)