.

 

Milion na promocję Łodzi

dodano: 
19.03.2012
komentarzy: 
0

We wrześniu ma ruszyć kampania reklamowa Łodzi – centrum przemysłów kreatywnych - za ponad milion złotych. Promocja przybierze różne kształty: telewizyjne spoty, billboardy w całym kraju, kreatywne gadżety i kampania w internecie. „Chodzi nam o to, by zainteresować Łodzią inwestorów, potencjalnych studentów, a także studentów” – mówi Agnieszka Pietrzak, główny specjalista w biurze promocji urzędu miasta Łodzi.

Na kampanię wizerunkową magistrat przeznaczył 300 tys. zł, reszta pieniędzy – 800 tys. zł – to dotacja unijna. Do końca marca zostaną rozpisane dwa konkursy – na kreatywny gadżet oraz film i spoty promujące miasto. W pierwszym z nich może wziąć każdy, w drugim – profesjonaliści. Następnie zostanie ogłoszony przetarg na kompanię wizerunkową. Billboardy zawisną w całej Polsce. „Plansze pod hasłem »czy wiesz, że w Łodzi…« zaprojektowane przez łódzką agencję biorą udział w prestiżowych konkursach dla twórców reklam. (…) Sądzę, że ta formuła nie została jeszcze wyczerpana (…). Liczymy, że ten wątek znajdzie się również w nowej kampanii” – mówi Bartłomiej Wojak, dyrektor biura promocji.

Pieniądze zostaną też przeznaczone na wirtualną „bramę miasta”. Ze strony www.lodz.pl będzie można przechodzić na konkretne witryny – w zależności od zainteresowań – stronę urzędu miasta, stronę turystyczną lub witrynę o przemysłach kreatywnych.

Pietrzak podkreśla, że celem promocji jest przyciągnięcie inwestorów, potencjalnych studentów oraz turystów. To też zachęta dla młodych, by wybierali Łódź na miejsce weekendowych wypadów. (kg)

Źródło:

Polska Dziennik Łódzki Kocham Łódź, Milion na promocję: Łódź idzie w Polskę, Katarzyna Chmielewska, str. 4, 16.03.2012.
komentarzy:
0
Graficzne pułapki CAPTCHA
Wprowadź znaki widoczne na obrazku.
X

Zamów newsletter

 

Akceptuję regulamin